سئوالات متداول

امکان لغو سفارش به صورت آنلاین در سایت وجود ندارد اما در صورت بروز هرگونه مشکلی، کاربر می‌تواند با پشتیبانی پخش گیل تماس گرفته و در صورت امکان سفارش خود را لغو کند. با توجه به سرعت بالای پخش گیل در ارسال کالا، کاربران باید کمتر از یک ساعت پس از ثبت سفارش خود، اقدام به لغو سفارش از طریق تماس تلفنی کرده باشند.

بله فروش به صورت حضوری ، تلفنی و غیر حضوری ممکن است

برای خرید محصولات ، می‌توان بعد از ثبت‌نام، به وب‌سایت مراجعه و بعد از بررسی محصولات، اقدام به انتخاب کالاهای مورد نظر و افزودن به سبد کالا کنید. پس از ثبت اولیه سفارش، با ورود به قسمت درگاه پرداخت بانکی، وجه سفارش را از طریق رمز دوم پویای کارت بانکی پرداخت و سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

و یا به صورت حضوری و تلفنی خرید خود را انجام دهید

برای ثبت‌نام در پنل پخش گیل ، ابتدا باید وارد سایت پخش گیل شده و روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. با انتخاب گزینه همکار و غیر همکار به ادامه مراحل ثبت نام هدایت میشوید . بعد از انتخاب گزینه ثبت‌نام، وارد صفحه ثبت‌نام می‌شوید که در این مرحله باید مشخصات خواسته شده را وارد کرده و سپس روی گزینه «تایید و ثبت» کلیک کنید. حجم تصویر‌های مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام نباید از ۳۰۰ کیلو بایت بیشتر باشد. در صورت عدم ‌موفقیت در ثبت‌نام، می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی فروشگاه 01732202142 - 09019534659  تماس بگیرید.

برای ثبت‌نام در سامانه پخش گیل ( همکار ) ، تصویر کارت ملی و جواز ‌کسب کاربر مورد نیاز است.

راحتی در انتخاب و خرید کالا، امکان خرید غیرسبدی موبایل، تنوع گسترده محصولات، ارسال ایمن با سرعت عمل بالا و تحویل کالا در سطح کشور، به‌روز بودن قیمت محصولات، بیمه ارسال کالا، ۲۴ ساعته بودن امکان خرید در سامانه پخش گیل ، پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله مزیت‌های خرید از پخش گیل است.

پخش گیل سامانه عمده‌فروشی تلفن همراه و لوازم جانبی در ایران است  و تمام مجوزهای لازم جهت فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک را از وزارت صنعت معدن و تجارت اخذ کرده است.

پخش گیل به منظور تایید صحت کسب‌وکار اینترنتی و محتوای منتشر شده در سایت خود، نماد اعتماد الکترونیکی را نیز اخذ کرده.